بررسیSony Ericsson P1i (3)


 






 
ليست های Log تماس تمامی اطلاعات در مورد تماسهای ارسالی يا دريافتی را ذخيره می کند . علاوه بر فيلتر کردن تماس دو گزينه ديگر نيز وجود دارد . گزينه اول ارسال SMS با متن از پيش تعيين شده برای رد کردن تماس است و گزينه دوم ذخيره اتوماتيک رويداد Callback در تقويم است که هر بار پس از رد کردن تماس انجام می شود . شما می توانيد تعيين کنيد که چند دقيقه پس از رد تماس رويداد Callback به شما يادآوری شود .

 

پيام :

سونی اريکسون P1 دارای گزينه های بسياری برای پيام است . با استفاده از صفحه کليد QWERTY ، قلم و صفحه کليد مجازی و يا قلم و صفحه نمايش لمسی می توانيد متن پيام را وارد کنيد . تلفن دارای قابليت تشخيص دستخط نيز می باشد . فرهنگ لغت T9 برای کمک به نوشتن پيام فراهم شده است که حتی می تواند کل پيام ها را يدآوری کند . تمامی پيام ها در يک صندوق پستی ذخيره می شوند و از پيام های SMS ، EMS ، MMS و Feed های RSS پشتيبانی می شود .

 

مورد اخير توسط يک نرم افزار خاص فراهم میشود . پيام های Email صندوق پستی جداگانه ای دارند . به علاوه صورتک های بسياری نيز وجود دارند که با استفاده از آنها می توانيد احساسات خود را بطور گرافيکی ابراز کنيد . اندازه فونت قابل تغيير است و گزينه های زيادی برای ويرايش مشاهده می شود .

 

Email Client بخوبی عمل می کند و از پروتوکل های Pop3 ، IMAP و SMTP و رمزی کردن SSL و TLS پشتيبانی می نمايد . Client طبق پيش فرض فقط تيترهای Email را دانلود می کند و شما می توانيد آن را تنظيم کنيد تا بطور اتوماتيک کل پيام ها را دانلود کند . با باز کردن نوار مربوطه در ويرايشگر" Email جديد " می توانيد پيوست اضافه کنيد .

 

موسيقی و راديو :
 

 

 

نرم افزار پخش موسيقی در P1 همانند نرم افزار موجود در تلفن های سری واکمن سونی اريکسون است . از Playlist و گزينه های انتخاب تصادفی پشتيبانی می کند . همچنين دارای پيش تنظيمات Equalizer و مگاباس است . تصاوير گرافيکی وجود ندارد اما می توانيد در زمان پخش آهنگ از آلبوم استفاده کنيد . با استفاده از Jog Dial به راحتی می توانيد در تراک ها مرور نماييد . نرم افزار پخش فيلم ويژگی های خوبی دارد و شما می توانيد فيلم ها را در حالت افقی و تمام صفحه مشاهده نماييد . P1 از پخش محتوای ويدئويی H.264 پشتيبانی می کند که به موجب آن می توانيد پخش تلويزيون را روی صفحه نمايش مشاهده نماييد .
سونی اريکسون P1 به راديو FM مجهز است که از RDS پشتيبانی می کند و حداکثر 20 ايستگاه راديويی را ذخيره می نمايد . اگر ايستگاه راديويی دارای پخش RDS باشد ، با نام مربوطه در حافظه تلفن ذخيره می شود . راديو به ويژگی Track ID نيز مجهز است که به شما امکان چند ثانيه از آهنگ را ضبط کنيد و آن را با پايگاه داده سرور Gracenote مطابقت بدهيد تا نام آهنگ و خواننده را در اختيار شما قرار بدهد .
ادامه دارد...
منبع: www.irmob.com